...

تو سر ریز تمام خواسته های منی- تو تمام ناتمام منی

...

تو سر ریز تمام خواسته های منی- تو تمام ناتمام منی

قلمی پر از عشق تو

تقدیم به بهار زندگی ام

به نام نامی الله

قلمم را به دست میگیرم

همان قلمی که دیشب تو با آن نجوای دلنوازت

آنرا مملو از عشق نمودی نگاهت را آرام بر روی دفتر خاطراتم میکشم

همان نگاهی که تنها بهانه برای نفس های بی نوایم شده است

واژه هار ا همه در ستایش تو می نگارم

ای همه  هستی ام

نور دیدگانم

ای که قلم از نگاهت وام میگیرد

ودل از شور عشق تو به سجاده آن مه تابان به سجده می آید

ودستانم از لبریز عشق تو واژه ها را همه در ستایش تو می نگارد

همواره دوستتدارم

دلم برات خیلی تنگه....

نظرات 5 + ارسال نظر
ehsan چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://roozbarooz.blogsky.com

سلام.
خسته نباشی
من لذت بردم خیلی قشنگ بود

مرسی از حضورت

الیشا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام خیلی خوب بود افرین به من هم سر بزن

مرسی از حضورت
واقعا خوش حال شدم

سجاد دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ http://01-tanhayi.blogfa.com/

____ ♣♣♣_____________♣♣♣
_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣
♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣
♣___________♣___♣ __________ ♣
♣____________♣_♣ ___________ ♣
_ ♣____________♣ ___________ ♣
__ ♣_____ LOVE ــــــــــــــــــــــــــــــ♣
____ ♣ ______آپـــــــم_______ ♣
______ ♣ _____بدو بیا_____ ♣
________ ♣ __________ ♣
__________ ♣ ______ ♣
_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣
______ ♣____♣__♣__♣____♣
_______ ♣_____♣♣_♣____♣
_________ ♣_♣__♣♣__♣
________________ ♣♣
_________________ ♣♣
__________________ ♣♣
_________________ ♣♣

بهارزندگی تو یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ق.ظ

منم دلم برات تنگ شده تموم زندگىام ،تاابدخیلی دوست دارم

رعنا نوری یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام،خوبی عزیز رعنا...؟
اول کامل توضیح بده ببینم بهار زندگی تو،استعاره از کیه؟!!
الان فقط خواستم از نوشته ات لذت ببرم!پام خوب شد،میام خفن نقدت میکنم!!
مواظب خودت باش گلم*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد